انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) در حکمی از سوی مهندس محمدجواد شمس مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، مهندس سیدحسین قوامی به سمت مدیر روابط‌عمومی این شرکت منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم  در حکمی از سوی مهندس محمدجواد شمس مدیرعامل شرکت مهندسی و […]

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)

در حکمی از سوی مهندس محمدجواد شمس مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، مهندس سیدحسین قوامی به سمت مدیر روابط‌عمومی این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم  در حکمی از سوی مهندس محمدجواد شمس مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، مهندس سیدحسین قوامی به سمت مدیر روابط‌عمومی این شرکت منصوب شد.

به گزارش شارا، در این حکم بر ارتقای کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی، همکاری و تعامل شفاف و سازنده با رسانه‌ها، انعکاس مطلوب فعالیت‌ها و توانمندی‌ها، تعامل مناسب با سایر سازمان‌ها و ایجاد روحیه همدلی، هم‌افزایی، خودباوری و امیدآفرینی بین کارکنان تاکید شده است.

قوامی دانش آموخته کارشناسی مهندسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است که حدود دو دهه سابقه فعالیت در حوزه خبرنگاری، روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی دارد و پیش از این، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس بوده است.

وی مدرس دانشگاه و از مولفان کتاب «استانداردهای روابط‌عمومی» و نویسنده ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی است که در سال ۱۳۹۸ به عنوان ستاره روابط‌عمومی ایران معرفی شد.

گفتنی است شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) از معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های اکتشاف و تولید ایران است که با بیش از سه دهه فعالیت حدود ۱۴۰ پروژه ماندگار در صنعت نفت کشور اجرا کرده است.