هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRAN CPR 1400) و نخستین جشنواره مردم‌داری ایران (IRAN DF 1400) چهارم اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت‌‌نام در هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRAN CPR 1400) و نخستین جشنواره مردم‌داری ایران (IRAN DF 1400) چهارم اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به IRAN CPR 2022 خوش آمدید!
 

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRAN CPR 1400) و نخستین جشنواره مردم‌داری ایران (IRAN DF 1400) چهارم اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

این کنفرانس یک رویداد شبکه‌ای عالی با حضور مدیران و کارشناسان صنعت ارتباطات، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و سایر حوزه‌های مرتبط خواهد بود و فرصتی را برای دانشگاهیان، صاحب‌نظران، حرفه‌ای‌ها، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برای ملاقات و تبادل ایده و اطلاعات فراهم می‌کند؛ این در واقع یکی از اهداف اصلی کنفرانس است.

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS) و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) برگزار خواهد بود.

 

فراخوان مقاله

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از مقالات تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.

مقالات پذیرفته شده علاوه بر ارائه در کنفرانس، در “کتاب مجموعه مقالات کنفرانس” نیز منتشر می‌شود. برخی مقالات منتخب در شماره ویژه “فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی” و “کتاب سال روابط‌عمومی ایران” (انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران) منتشر خواهد شد.

محورهای اصلی:

– روابط‌عمومی متاورس

متاورس یک فضای مجازی مشترک است که از ترکیب دنیای فیزیکی با دنیای مجازی ایجاد شده و شامل واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت است. این اصطلاح برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ در رمان علمی تخیلی “سقوط برف” توسط نیل استفنسون ابداع شد.

یکی از پایه‌های اصلی روابط‌عمومی، درک روان‌شناختی، جمعیت‌شناسی و جغرافیای مخاطبان هدفی است که سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌خواهند به آنها دست یابند. با شروع ورود موسسه‌ها و کاربران بیشتر به دنیای مجازی، متخصصان روابط‌عمومی اطلاعات بیشتری در مورد نوع مخاطبان و مصرف‌کنندگانی که به محصولات یا خدمات مشتریان خود علاقه‌مند هستند، خواهند داشت.

– استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط‌عمومی

استانداردها نقش کلیدی در موفقیت صنعت ارتباطات ایفا می‌کنند. این کنفرانس به عنوان بستری برای ارائه و بحث در مورد موضوعات مرتبط با استانداردها در زمینه روابط‌عمومی و ‌همچنین ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه در دو سال اخیر خواهد پرداخت.

 

فراخوان نخستین جشنواره مردم‌داری ایران

نخستین جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ارتقای تصویر سازمانی روابط‌عمومی‌ها، فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط‌عمومی‌ها، شناسایی و معرفی خلاقیت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌های کشور در دو بخش “مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران” و”جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران” برگزار می‌شود.

کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی را شامل می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.

فهرست مدال‌های روابط‌عمومی ایران

– مدال روابط‌عمومی بین‌المللی
– مدال ملی مردمداری
– مدال ملی مدیران ارتباط‌گر
– مدال ملی روابط‌عمومی سرآمد
(مدال روابط‌عمومی ایران) – مدال ملی مدیریت روابط‌عمومی
– مدال ملی روابط‌عمومی صنعتی
– مدال ملی روابط‌عمومی خلاق
– مدال ملی چهره ماندگار روابط‌عمومی
– مدال ملی کارشناس برتر روابط‌عمومی ایران

فهرست جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران

– جایزه ویژه مطالعات ارتباطی و فرهنگی
– جایزه ویژه برنامه‌ریزی
– جایزه ویژه مدیریت انتشارات
– جایزه ویژه مدیریت تبلیغات
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات درون سازمانی
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات الکترونیک
– جایزه ویژه مدیریت روابط‌ رسانه‌ای – جایزه ویژه مدیریت تشریفات
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات بحران
– جایزه ویژه مدیریت مسئولیت اجتماعی
– جایزه ویژه کار خلاقانه
– جایزه ویژه کمپین روابط‌عمومی
– جایزه ویژه قلب طلایی (نوعدوستی)

فراخوان مشارکت در انتشار ویژه‌نامه کنفرانس و جشنواره

فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، آبان ماه ۱۳۸۰ با روش تحلیلی- آموزشی و انتقادی پا به عرصه حیات گذاشت. این فصلنامه تاکنون تلاش نموده است به یکی از وسایل عمده عرضه و انتقال تحقیقات علمی و تبادل مستمر آگاهی‌ها و دستاوردهای علمی و یکی از مراجع مهم در تازه‌ها و تحقیقات روابط‌عمومی درآمده و مورد تایید و استقبال صاحب نظران قرار گیرد.

گسترش و نفوذ فرهنگ روابط‌عمومی، تجزیه و تحلیل شرایط، ارایه راه‌حل‌های مناسب، نقد عملکردها، ارایه مباحث کاربردی و طرح و نشر ایده‌ها، الگوها و نظریه‌های نو و تولید دانش جهت غنا و استقلال ادبیات روابط‌عمومی و موضع‌گیری نسبت به تحریف‌های حرفه‌ای و نقض استانداردها و مقررات تخصصی از جمله اهداف انتشار فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی است.

تقویم هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

ارسال مقاله                                              ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

اعلام نتایج داوری مقالات                             ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

ثبت‌نام در کنفرانس                                    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

ارسال آثار به جشنواره                               ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

اعلام نتایج داوری جشنواره                         ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

مشارکت در ویژه‌نامه                                 ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

زمان برگزاری کنفرانس و جشنواره                    ۴ اسفند۱۴۰۰

با توجه به همه‌گیری کووید-۱۹، هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRAN CPR 2022) به صورت محدود (هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ زمان) برگزار می‌شود.

تلفن‌های تماس: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
ایمیل: info@kpri.ir