پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: آن‌گونه که باید نتوانستیم اطلاع‌رسانی مناسبی از خدمات انجام‌شده داشته باشیم و روابط‌عمومی‌ها نباید با خبرنگاران گزینشی برخورد کنند.

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: آن‌گونه که باید نتوانستیم اطلاع‌رسانی مناسبی از خدمات انجام‌شده داشته باشیم و روابط‌عمومی‌ها نباید با خبرنگاران گزینشی برخورد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: آن‌گونه که باید نتوانستیم اطلاع‌رسانی مناسبی از خدمات انجام‌شده داشته باشیم و روابط‌عمومی‌ها نباید با خبرنگاران گزینشی برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری، از تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در یک سال گذشته قدرشناسی کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و استاندار سمنان در سال گذشته از سوی دستگاه‌های اجرایی به انجام رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بی‌تردید آن‌گونه که باید و شاید نتوانستیم اطلاع‌رسانی مناسبی از خدمات انجام‌شده بر اساس انتظار و مطالبه مردم داشته باشیم.

ریواده بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید انتظارات مردم را محقق سازند و برنامه‌ها مطابق با روزشمار هفته دولت ارائه شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، زمان انجام سیاست‌ها و برنامه‌هاست و چنانچه طرح نوآورانه و ابتکاری در راستای فعال‌سازی دستگاه‌های اجرایی مدنظر است، می‌تواند برای اجرا در دهه فجر آینده ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: هفته دولت در سال ۱۴۰۱ با عنوان کلی «دولت مردم» معرفی شده است و لازم است این موضوع به‌صورت کامل برای مخاطبان از طریق گفتمان تبیین شود.

ریواده گفت: توفیقات دولت در سطوح ملی، استانی و شهرستانی معرفی شود و اطلاع‌رسانی درست موجب توسعه است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا گره‌های ذهنی مردم را باز کنیم و باید برای سیاست‌های اطلاع‌رسانی دولت چارچوب داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: اطلاع‌رسانی‌ها با هماهنگی انجام شود و

روابط‌عمومی ها قدرت جریان‌سازی رسانه‌ای را دارند.

ریواده ادامه داد: اخبار دستگاه‌ها مطابق با نام‌گذاری روزانه ارائه و منتشر شود و روابط عمومی‌ها از فرصت‌های ایجادشده برای معرفی خدمات خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: روابط‌عمومی‌ها گزینشی با خبرنگاران برخورد نکنند و جلسات هیأت رئیسه روابط عمومی‌ها به‌صورت منظم برگزار شده و طرح‌ها معرفی شود.