به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم؛ شرکت فناوری سامسونگ، تکنولوژی غول پیکر کره جنوبی، اعلام کرد که وبسایت Newsroom خود را گسترش داده است تا بخش هایی از تایوان و سه کشور دیگر را در آخرین حرکت خود برای تقویت روابط عمومی در بازارهای خارج از کشور سهیم کند.
سامسونگ گفت قزاقستان، شیلی و پرو نیز در ماه مه و ژوئن به پلت فرم آنلاین سامسونگ نیوزروم اضافه شده است. در حال حاضر ۲۰ کشور در این طرح حضور دارند.
غول تکنولوژی همچنین قصد دارد تا یک ماه آینده بخش تایلند را نیز اضافه کند. او همچنین برخی کشورهای اروپایی و مرکزی و آمریکای جنوبی را در نظر دارد.
این حرکت نشان دهنده تلاش های سامسونگ برای تقویت روابط عمومی در بازارهای خارج از کشور در زمانی است که حدود ۹۰ درصد کل فروش خود را خارج از کشور خود تولید می کند.
اتاق خبر سامسونگ – که در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد – ویژگی های اطلاعات و به روز رسانی در مورد محصولات و اخبار شرکت های بزرگ را به نمایش می گذارد.
سامسونگ اخیرا نخستین مرکز خود به نام سامسونگ خانه را در آمریکای لاتین، افتتاح کرده است. مرکزی که سامسونگ گفته است از مرکز سامسونگ ۸۳۷ در نیویورک الهام گرفته شده، نمایش دهنده و ارائه دهنده بهترین محصولات سامسونگ و خدمات آن است.