پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// ابلاغ برنامه آموزشی رشدوتعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

ابلاغ برنامه آموزشی رشدوتعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی

 

ابلاغ برنامه آموزشی رشدوتعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی

 

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از ابلاغ برنامه آموزشی رشد و تعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: برنامه آموزشی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی پس از ۱۷ سال بازنگری و در ۳۵ عنوان و ۵۷۸ ساعت طراحی شده است.

وی با قدردانی از اهتمام و همکاری حوزه معاونت نیروی انسانی و امور جذب، بکارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: عناوین دوره‌ها در کارگروه آموزش دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت توسط تعدادی از استادان و مدرسان دانشگاه‌ها و مشارکت جمعی از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی‌ها تهیه و به سازمان اداری و استخدامی ارائه شده است.
دولت افزود: برنامه آموزشی رشد و تعالی حرفه‌ای متصدیان مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برای سطوح مدیریتی و کارشناسی طراحی شده است و در این برنامه پیامد‌های کلی مورد انتظار پس از شرکت در هر دوره آموزشی تدوین و ابلاغ شده است.
صالحی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تحولات عرصه رسانه و انتظارات از حوزه اطلاع رسانی دولت، دوره‌های آموزشی منجر به ارتقا مهارت‌ها و منشأ تحول در عملکرد‌های اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی شود.