پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم : پیام پروفسور یحیی کمالی پور به مناسبت  روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم :

پیام پروفسور یحیی کمالی پور به مناسبت  روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

تماس و پیام تبریک پروفسور یحیی کمالی پور رییس انجمن جهانی ارتباطات و استاد دانشگاه کارولینای شمالی با دکتر محمدرضا حقیقی رییس انجمن روابط عمومی و ارتباطات به همه فعالان روابط عمومی و ارتباطات کشور

جهان ما جهان پیچیدگی‌ها، تنیدگی‌ها و همبستگی‌های مفهومی و غیر مفهومى است. ابزارهای متنوع دیجیتال امکان ارتباطات فراگیرو جهانى را به ما داده اند ولى گاهى از ایجاد یک ارتباط سازنده و سالم در دایره اجتمایى خود به موانع دیگر ساخته برخورد میکنیىم.

که نیاز مارا به حرفه روابط نمایان میکنند. اگرچه دفاع از سازمان در عرصه عمومی بسیار سخت‌تر از دفاع حقوقی در عرصه تخصصی است ولى سازمان‌ها و نهادها در دنیا به این باور رسیده‌اند که بدون سرمایه‌گذاری در بخش روابط عمومی، حضور در بازار رقابت‌ها بسیار پرریسک است.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و کنشگران این حوزه تبریک می‌گویم. و امیدوارم سال به سال اهمیت و نقش آن‌ها در پیشبرد اهداف سازمان ها و توسعه هاى فرهنگى کشور عینی‌تر و آشکارتر شود.

 عقلانیت ارتباطی ایجاب می‌کندکه کارمندان این حرفه ازجان ودل در راستاى ایجاد وتداوم ارتباطات چند سویه وسازنده پیشگام باشند.

یحیی کمالی‌پور