در مراسم افتتاحیه کنفرانس که صبح روز دوشنبه 30 مهر 1397 در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد، شش کتاب که 4 کتاب آن تالیف دکتر حسن بشیر است رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، در این مراسم شش کتاب علمی ارزشمند رونمایی خواهد شد که کتاب اول با موضوع «رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط عمومی” (مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران) دارای ۱۲ مقاله ارزشمند حاوی مجموعه آثار و مقالات کنفرانس قبلی یعنی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران است و کتاب دوم با عنوان «سناریونگاری در روابط عمومی»، کتاب سوم با عنوان “ارتباطات و روابط عمومی”، کتاب چهارم “دستورالعمل قطعی سال ۲۰۱۸ برای اهداف و نتایج کلیدی (OKRs)” است که می تواند به عنوان یک پلتفرم موفقیت برای روابط عمومی های با کارایی بالا مورد استفاده قرار گیرد. کتاب پنجم «تحلیل گفتمان رسانه های جهان» که جلد دوم آن در ۳ بخش و ۴ فصل تدوین شده و کتاب ششم «مطالعات میان فرهنگی» است که در هشت فصل تنظیم شده است.

همچنین کتاب های “روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای” تالیف ویلکاکس و نولت و “تکریم ارباب رجوع” تالیف سعید معادی رونمایی خواهد شد.

گفتنی است یکی از اهداف مهم کنفرانس، گسترش مطالعات مربوط به روابط عمومی در قالب های مختلف سخنرانی، کارگاه، جشنواره، نشریات و کتاب است. کتاب هایی که تاکنون منتشر شده اند حوزه های زیادی از روابط عمومی را پوشش داده اند که در آینده این حرکت همچنان ادامه خواهد داشت.