رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دکتر هوشیار سایه میری را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از وب دا، دکتر سیامک واحدی در ابلاغیه انتصاب هوشیار سایه میری به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان آورده است:

با توجه به تجارب، شایستگی و تعهد جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه منصوب میشوید. انتظار دارم با همکاری و تعامل مثبت و سازنده با معاونین و مدیران دانشگاه و بهره گیری از تمامی منابع موجود و اهداف نظام سلامت کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برابر برنامه عملیاتی و استراتژیک و همچنین برنامه های طرح تحول نظام سلامت و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و استفاده از تمام ظرفیتهای حوزه اطلاع رسانی منشا اثرات و خدمات ارزشمندی باشید. توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم

همچنین در این ابلاغ  رئیس دانشگاه از خدمات ارزنده سید محی الدین سجادی مدیر حوزه ریاست دانشگاه در مدت تصدی مدیریت روابط عمومی قدردانی کرده است.