معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: نشست تخصصی نوانگار با موضوع «نظرسنجی و روابط عمومی برتر» ۲۹مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از ایسنا، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: نشست تخصصی نوانگار با موضوع «نظرسنجی و روابط عمومی برتر» روز سه شنبه ۲۹مهرماه سال‌جاری ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت وبینار برگزار خواهد شد. احد حاجی‌بلند در این رابطه اظهار کرد: این وبینار به همت مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و سازمان جهاددانشگاهی استان و با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی با هدف ارتقاء دانش تخصصی مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای استان آذربایجان شرقی و آشنایی هر چه بیشتر آنان با صنعت افکارسنجی و ارتباط آن با روابط عمومی مدرن برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این وبینار با حضور و سخنرانی دکتر مهدی رفیعی بهابادی، سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و دکتر مهدی منتظر قائم، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با داشتن ۳۱ شعبه فعال در ۳۱ استان کشور که ذیل معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان ها تعریف می شوند، از سال ۱۳۸۰ به منظور ترویج گفتمان نظرسنجی در جامعه و نیز توسعه تحقیقات افکار عمومی و طرح های نظرسنجی تشکیل شده است و تلاش می کند ضمن اجرای طرح های نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی در سطوح مختلف، ملی، منطقه ای و محلی، مسئولان و سیاست مداران، دانشگاهیان و نخبگان را نسبت به افکار عمومی و تحولات جامعه حساس نماید. به بیان دیگر ارائه تصویر درست و واقعی از متن جامعه و شنیده شدن صدای شهروندان از طریق تولید و انتشار داده‌های واقعی با رعایت اصل امانتداری و بی‌طرفی و پل زدن بین جامعه و بدنه دانشگاهی و علمی کشور  از رسالت های ایسپا محسوب می شود.