تحول دیجیتال از طریق رویکردهای جدید، عملکردهای شرکت را تغییر شکل می‌دهد که در حالت ایده‌آل، از هسته شروع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، به نقل از شارا، تحول دیجیتال یک وضعیت گذرا یا یک مقطع گذرای صرف نیست. بلکه یک فرایند پیچیده، چند بعدی و تکاملی است. این امر زمانی اتفاق می‌افتد که توسعه فناوری مداوم در طراحی، تولید و ارائه محصولات و خدمات ادغام شود. تحول دیجیتال از طریق رویکردهای جدید، عملکردهای شرکت را تغییر شکل می‌دهد که در حالت ایده‌آل، از هسته شروع می‌شود و به لایه‌های بیرونی در شرکت می‌رسد.

در این راستا، ویروس کرونا به عنوان یک شتاب دهنده دیجیتال عمل می‌کند که به احتمال زیاد میراث مهمی بر جای می‌گذارد. در دوران قرنطینه و پس از عبور از این بحران، تمایل و نیاز به فناوری دیجیتال مثل گذشته خواهد بود.

این شرایط جدید سبب ایجاد تغییراتی در ارتباطات و روابط‌ عمومی نیز می‌شود. با دیجیتالی شدن جامعه، روابط‌عمومی فراتر از استفاده‌های ساده از ابزارهای هوشمند خواهد شد. از الگوریتم‌ها استفاده خواهد شد که عناصر حیاتی هوش مصنوعی را در خود جای داده است.