کتاب چگونه مهندسان شیمی، پلیمر و پتروشیمی شرکت های پتروشیمی را ایجاد کردند به همت سازمان جهاددانشگاهی روانه بازار شد.
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم، این کتاب که در پایان سال ۲۰۲۰ نحوه ارتباطات و استفاده از دانش روابط عمومی را در ایجاد و توسعه شرکتهای مختلف بازنمایی می نماید با ترجمه و گردآوری دکتر محمد رضا حقیقی و مهندس بیژن شایسته در ۱۸۷ صفحه به عنوان مرجعی علمی در در اختیار جامعه روابط عمومی ایران قرار گرفت.
دکتر محمدرضا حقیقی از اساتید روابط عمومی کشور با ۲۵ سال سابقه به عنوان استاد دانشگاه ، رییس انجمن روابط عمومی ایران،مخترع و عضو باشگاه نخبگان دانشگاه آزاد، مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا ، رئیس روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر و…و همچنین آقای مهندس بابک شایسته از فعالان و پیشگامان حوزه صنعت پلیمر و پتروشیمی کشور و عضو هیئت مدیره انجمن مستربچ ایران می باشد. حقیقی در حال حاضر به عنوان مدیر عامل شرکت دانش بنیان پتروشیمی پترو بسپار سیرجان که یکی از بزرگترین شرکتهای پتروشیمی بخش خصوصی کشور در این حوزه میباشد است و از جمله کتابهای ۲۳ موردی ایشان می توان به موارد ذیل اشاره نمود.
۱- افکار عمومی نوین با مقدمه پروفسور یحیی کمالیپور
۲- بازاریابی الکترونیکی با مقدمه پروفسور احمد روستا
۳- روابط عمومی استراتژی و تاکتیک ها
۴- مقدمهای بر روابط عمومی استراتژیک
۵- جهانی شدن فرهنگ و ارتباطات
۶- ارتباط و رسانه
۷- اصول و فنون تبلیغ
۸- قدرت رسانه
۹- جهانی شدن و تحول فرهنگی
۱۰- شبکههای اجتماعی مجازی و سرمایه اجتماعی
۱۱- آیندهپژوهی در تبلیغات
۱۲- مولفه های فرهنگی و مدیریت دانایی
و…