کتاب اولین “اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابطعمومی” با ترجمۀ موسسه کارگزار روابطعمومی به همت انتشارات کارگزار روابطعمومی به زودی منتشر میشود.
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم، به نقل از شارا، مشخصات این کتاب به شرح زیر است:
مولفان:
ژان والین، متخصص روابطعمومی
دکتر اَن گرگوری
ترجمه:
موسسه کارگزار روابطعمومی
انتشارات:
موسسه کارگزار روابطعمومی
کتاب اولین “اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابطعمومی” با ترجمۀ موسسه کارگزار روابطعمومی به همت انتشارات کارگزار روابطعمومی به زودی منتشر میشود.
به گزارش شارا، “هیئت هوش مصنوعی در روابطعمومی” در فوریه ۲۰۱۸بنا گذاشته شد تا اثرات و فرصتهای ناشی از هوش مصنوعی در حوزه روابطعمومی و کل جامعه کسبوکار را بررسی کند.
این هیئت را بهعنوان یک مرکز تعالی در زمینه ترویج دانش و شناخت از هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی میدانند که به خاطر مشاورههایش به کسبوکارها، سازمانها و برندها و همچنین تمرکزش بر پشتیبانی از متخصصان روابطعمومی در مسیر ارتقای مهارت دادهپردازی، اتوماسیون و هوش مصنوعی، اعتبار بینالمللی قابل توجهی را کسب کرده است.
هیئت هوش مصنوعی در روابطعمومی: فعالیتهای ۲۰۲۰
“هیئت هوش مصنوعی در روابطعمومی” بهواسطه نتایج موفقیتآمیز خود در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، تعدادی پروژه کلیدی موفق در سال ۲۰۲۰ خواهد داشت. بدین ترتیب آنها حمایت بیشتری از رابطهای سازمانها خواهند داشت تا نهتنها ملزومات ارتقای مهارت دادهپردازی، اتوماسیون و هوش مصنوعی را درک کنند و عملکرد سریعتر و هوشمندانهتری در ایفای مسئولیتهای خود داشته باشند، بلکه چالشهای اخلاقی مرتبط با ساخت و بهکارگیری اتوماسیون و هوش مصنوعی را بشناسند.
در سال ۲۰۲۰، “هیئت هوش مصنوعی در روابطعمومی” چنین اقداماتی را پیش خواهد گرفت:
• از موفقیتهای تحقیق «هوش مصنوعی و حرفهها» در موسسه آلن تورینگِ لندن بهره میگیرد و تحقیقات خود بر روی اتوماسیون و هوش مصنوعی در حوزه روابطعمومی را ادامه میدهد.
• اولین «راهنمای اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابطعمومی» دنیا را منتشر میکند (اوت ۲۰۲۰) و به دنبال کسب تایید نهادهای صنعتی، دانشگاهها و کسبوکارهای گوناگون است.
• کمکهای رسمی و پاسخگویی خود به سازمانهای مشاوره را تداوم میبخشد و مقالات مرتبط با تاثیرات و فرصتهای هوش مصنوعی بر جامعه و حرفههای گوناگون را منتشر میکند.
• همکاری با کسبوکارها و سازمانهای انگلستان و جایجای دنیا را افزایش خواهد داد تا نقش حیاتی رابطها در فرایند بهکارگیری اتوماسیون و هوش مصنوعی در سازمانها و ملاحظات اخلاقی گسترده آن را متذکر شود.
• همکاری خود با نهادهای روابطعمومی و دانشگاهی و اطلاعرسانی خود به مسئولان ارتباطات را ادامه خواهد داد.
پنل هیئت هوش مصنوعی در روابطعمومی: فعالیتهای ۲۰۱۹
• پنل هیئت هوش مصنوعی در روابطعمومی موفقیتهای قابل توجهی در سال ۲۰۱۹ کسب کرد که موجب ارتقای جایگاه آنها در انگلستان و دنیا گردید و واحدهای روابطعمومی حاضر در نهادهای صنعتی، کسبوکارها، سازمانها و برندهای جایجای دنیا آنها را پذیرفتند.
همچنین این هیئت یکی از نامزدهای نهایی جایزه بسیار معتبر Memcom بود که به خاطر «چرخه مهارتهای خود» برگزیده شد. در گزارش تحقیق آنها، این چرخه را با عبارت «هنوز به انسانها نیاز داریم» توصیف کردهاند.
• گزارش تحقیق این شرکت با عنوان «هوش مصنوعی در حرفهها»، کاربردهای هوش مصنوعی در حرفههای گوناگون را بر اساس مطالعات و مقالات معاصر ذکر کرد. این گزارش با حمایت موسسه آلن تورینگ، کنفدراسیون صنایع بریتانیا و انجمن بازاریابی خبره منتشر شده است.
• مجموعهای از دستورالعملها درباره کاربرد هوش مصنوعی در روابطعمومی و رسانهها؛
• پشتیبانی از گروههای منطقهای و نهادهای روابطعمومی حاضر در آنسوی آبها با در اختیار گذاشتن سخنران، محتوا، توصیه و هدایت در حوزه هوش مصنوعی.