کتاب اولین “اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌‏عمومی” با ترجمۀ موسسه کارگزار روابط‌عمومی به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم، به نقل از شارا، مشخصات این کتاب به شرح زیر است:

مولفان:
ژان والین، متخصص روابط‌عمومی
دکتر اَن گرگوری

ترجمه:

موسسه کارگزار روابط‌عمومی

انتشارات:

موسسه کارگزار روابط‌عمومی

کتاب اولین “اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌‏عمومی” با ترجمۀ موسسه کارگزار روابط‌عمومی به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش شارا، “هیئت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” در فوریه ‎ ۲۰۱۸بنا گذاشته شد تا اثرات و فرصت‌های ناشی از هوش مصنوعی در حوزه‎ روابط‌عمومی و کل جامعه‌ کسب‌‎وکار را بررسی کند.

این هیئت را به‌عنوان یک مرکز تعالی در زمینه‎ ترویج دانش و شناخت از هوش مصنوعی در حوزه‎ روابط عمومی می‌دانند که به خاطر مشاوره‌‎هایش به کسب‌‎وکارها، سازمان‎‌ها و برندها و همچنین تمرکزش بر پشتیبانی از متخصصان روابط‌عمومی در مسیر ارتقای مهارت داده‌‎پردازی، اتوماسیون و هوش مصنوعی، اعتبار بین‌المللی قابل توجهی را کسب کرده است.

هیئت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: فعالیت‌های ۲۰۲۰

“هیئت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” به‌واسطه‌ نتایج موفقیت‌آمیز خود در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، تعدادی پروژه‌ کلیدی موفق در سال ۲۰۲۰ خواهد داشت. بدین ترتیب آن‎ها حمایت بیشتری از رابط‎‌های سازمان‌ها خواهند داشت تا نه‌تنها ملزومات ارتقای مهارت داده‌‎‏پردازی، اتوماسیون و هوش مصنوعی را درک کنند و عملکرد سریع‎تر و هوشمندانه‌‎تری در ایفای مسئولیت‌‎های خود داشته باشند، بلکه چالش‌های اخلاقی مرتبط با ساخت و به‎‌کارگیری اتوماسیون و هوش مصنوعی را بشناسند.

در سال ۲۰۲۰، “هیئت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” چنین اقداماتی را پیش خواهد گرفت:

• از موفقیت‎‌های تحقیق «هوش مصنوعی و حرفه‌ها» در موسسه‎ آلن تورینگِ لندن بهره می‌‎گیرد و تحقیقات خود بر روی اتوماسیون و هوش مصنوعی در حوزه‎ روابط‌عمومی را ادامه می‎‌دهد.

• اولین «راهنمای اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» دنیا را منتشر می‌‎کند (اوت ۲۰۲۰) و به دنبال کسب تایید نهادهای صنعتی، دانشگاه‌‎ها و کسب‎‌وکارهای گوناگون است.

• کمک‌‎های رسمی و پاسخگویی خود به سازمان‌‎های مشاوره را تداوم می‎‌بخشد و مقالات مرتبط با تاثیرات و فرصت‌های هوش مصنوعی بر جامعه و حرفه‎‌های گوناگون را منتشر می‎‌کند.

• همکاری با کسب‎‌وکارها و سازمان‎‌های انگلستان و جای‌جای دنیا را افزایش خواهد داد تا نقش حیاتی رابط‎‌ها در فرایند به‌کارگیری اتوماسیون و هوش مصنوعی در سازمان‌ها و ملاحظات اخلاقی گسترده‌ آن را متذکر شود.

• همکاری خود با نهادهای روابط‌عمومی و دانشگاهی و اطلاع‌رسانی خود به مسئولان ارتباطات را ادامه خواهد داد.

پنل هیئت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: فعالیت‌های ۲۰۱۹

• پنل هیئت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی موفقیت‎‌های قابل توجهی در سال ۲۰۱۹ کسب کرد که موجب ارتقای جایگاه آن‎ها در انگلستان و دنیا گردید و واحدهای روابط‌عمومی حاضر در نهادهای صنعتی، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و برندهای جای‌جای دنیا آن‌ها را پذیرفتند.

همچنین این هیئت یکی از نامزدهای نهایی جایزه‌‎ بسیار معتبر Memcom بود که به خاطر «چرخه‌ مهارت‎‌های خود» برگزیده شد. در گزارش تحقیق آن‎ها، این چرخه را با عبارت «هنوز به انسان‎ها نیاز داریم» توصیف کرده‌‎اند.

• گزارش تحقیق این شرکت با عنوان «هوش مصنوعی در حرفه‌‎ها»، کاربردهای هوش مصنوعی در حرفه‌‎های گوناگون را بر اساس مطالعات و مقالات معاصر ذکر کرد. این گزارش با حمایت موسسه‎ آلن تورینگ، کنفدراسیون صنایع بریتانیا و انجمن بازاریابی خبره منتشر شده است.

• مجموعه‌‎ای از دستورالعمل‌‎ها درباره‌ کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و رسانه‎‌ها؛

• پشتیبانی از گروه‎‌های منطقه‌‎ای و نهادهای روابط‌عمومی حاضر در آن‎‌سوی آب‎ها با در اختیار گذاشتن سخنران‎، محتوا، توصیه و هدایت در حوزه‎ هوش مصنوعی.