در کنفرانس هوش تجاری ایران که با هدف بررسی و بهبود عملکرد ادارات روابطعمومی و بازاریابی صنعت بانکداری کشور در بخش رسانه های دیجیتال برگزار شد، بانک سینا تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم، به نقل از روابطعمومی بانک سینا، در این رویداد که به بررسی کارآمدی روابطعمومی های نظام پولی و مالی در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ در ۴ فاز رشد، سازمان یافته، تاثیرگذار و حرفه ای رسانههای دیجیتال اختصاص داشت، این بانک حائز گواهینامه و تندیس رتبه برتر بلوغ هوش تجاری ایران در حوزه رسانه دیجیتال اخبار در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانههای دیجیتال شد.
این تندیس طی مراسمی با حضور عضو هیأت مدیره و قائم مقام بانک سینا و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابطعمومی و مسئولان کنفرانس به بانک اهدا شد.
دکتر دانیالی در این مراسم با بیان آنکه در دنیای امروز، نگاه به روابطعمومی بسیار متفاوت از گذشته شده است، گفت: امروزه روابطعمومی ها از حالت سنتی خارج شده و نقشی مهم در جریان سازی و جهت دهی به سازمان در راستای تعیین خط مشی ها و راهبردهای سازمانی دارند.
وی افزود: اقداماتی که طی یکسال گذشته در حوزه روابطعمومی بانک سینا صورت گرفته، بر اساس اصول حرفهای و منطبق بر نگاه علمی و منشاء تحولات بسیار خوبی بوده است که امیدواریم این روند با کمک همکاران و مدیریت خوب این مجموعه تداوم یابد.
شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابطعمومی بانک سینا هم گفت: قطعا پیشبرد برنامهها و پیاده سازی راهبردهای روابطعمومی، بدون حمایت ها و رهنمودهای اعضای محترم هیات مدیره و مدیرعامل بانک، امکانپذیر نبود. امیدوارم با همدلی و همفکری حاکم بر روابطعمومی بانک، در پیاده سازی و اجرای بیش از پیش اهداف و برنامه های مدنظر، موفق باشیم.
در ادامه دکتر افضلی دبیر کنفرانس هم گفت: در این کنفرانس، ادارات روابطعمومی نهادهای پولی کشور در حوزه رسانههای دیجیتال شامل وبسایت، اخبار و شبکه های اجتماعی بر اساس ۳۶۰ داشبورد مدیریتی و ۳۴ شاخص رسانه ای دیجیتال در سامانه هوشمند رتبهبندی، مورد ارزیابی قرار گرفتند که بانک سینا موفق به کسب تندیس رتبه برتر بلوغ هوش تجاری ایران در حوزه رسانه دیجیتال اخبار در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانههای دیجیتال شد.
گفتنی است بانک سینا در ماههای اخیر اقدامات قابل توجهی را در راستای ارتقای جایگاه و هویت برند بانک از طریق تهیه و انتشار اخبار و فراهم ساختن بسترها و ضرورت های توسعه روابطعمومی دیجیتال به اجرا رساند که نقش مهمی در بازآفرینی و تقویت اعتبار برند بانک سینا در افکار عمومی داشته است.