هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-۱۹»، ۱۲اسفند ۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم، هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-۱۹»، ۱۲اسفند ۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار می‌شود.

این کنفرانس توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) و با حمایت انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) و برخی دانشگاه‌های داخلی و خارجی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان خلاق و صاحب ایده در حوزه روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.

همچنین این رویداد شاهد حضور استادان، مدیران و کارشناسان پیشرو ارتباطات و روابط‌عمومی به‌همراه سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف با حضور صاحب‌نظرانی با دیدگاه‌های متنوع خواهد بود.

همزمان با هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (ICPR1399)، هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران و “نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا” در چهار بخش رسانه‌های دیداری وشنیداری، هنرهای تجسمی/ بصری، مستندسازی و تبلیغات نیز برگزار خواهد شد.

مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و سایر متقاضیان تا پانزدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند مقالات، ایده‌ها و تجربه‌های خود پیرامون “مسئولیت اجتماعی” بویژه “کووید-۱۹” را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران و “نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا”که در دو بخش رقابتی و ارائه‌تجربه و با هدف آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود ایده‌ها، تجربه‌ها و آموزه‌های موفق و خلاقانه متخصصان روابط‌عمومی در عرصه مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا ضمن معرفی و تجلیل، برای استفاده سایر شرکت‌کنندگان و علاقمندان مستند و به اشتراک گذاشته می‌شود.‌

علاقمندان برای ثبت‌نام در کنفرانس و جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به‌نشانی www.irancpr.ir مراجعه کنند.

ماموریت موسسه کارگزار روابط‌عمومی این است که نگاهی تازه به موضوعات و روندهای شکل دهنده آینده صنعت روابط‌عمومی داشته باشد. شناخت و معرفی جدیدترین مفاهیم و ابزارها که بخش مهمی از آینده صنعت روابط‌عمومی است از دیگر ماموریت‌های موسسه کارگزار روابط‌عمومی است.

استانداردسازی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی با همکاری سازمان‌های پیشرو روابط‌عمومی از جمله این ماموریت‌هاست که به‌زودی جزییات آن اعلام می‌شود.