محمدرضا حقیقی، دکترای ارتباطات در رابطه با استراتژی ارتباط با رسانه ها بیان کرد:
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم، محمدرضا حقیقی گفت: با توجه به شرایط پیش روی سازمان و نهادهای جامعه چه در بخش های دولتی، خصوصی، بنیادها، تعاونی ها و سایر شرکت ها در اطلاع رسانی ها و نحوه پوشش اخبار و اطلاعات و همچنین تعامل صحیح روابط عمومی ها با اصحاب رسانه می بایست اقدامات به روز، صحیح و با دقت بالا را به کار گرفت.
این دکترای ارتباطات و مدرس دانشگاه در مورد انواع استراتژی های روابط عمومی که توسط سازمان پایه گذاری و در زمان مناسب باید اجرا شود و اقدام های کنش و واکنشی این حوزه گفت: با توجه به سرعت انتقال اطلاعات در کسری از ثانیه و اشاعه این اخبار و اطلاعات، هیچگونه خطایی از روابط عمومی ها جایز نیست چون بهای سنگین این خطا جدا از بحث بی اعتمادی به سازمان مربوطه، هزینه های مادی و معنوی و تبعات زیادی را به همراه خواهد داشت.