وبینار علمی – تخصصی روش های نوآورانه کاهش هزینه های شهرداری تهران برگزار شد به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم وبینار علمی – تخصصی روش های نوآورانه کاهش هزینه های شهرداری تهران به همت دکتر بوچانی رییس مرکز مرکز مطالعات شهرداری تهران و دکتر نوروزی معاون مرکز ، با حضور دکتر مهدی علیزاده […]

وبینار علمی – تخصصی روش های نوآورانه کاهش هزینه های شهرداری تهران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم وبینار علمی – تخصصی روش های نوآورانه کاهش هزینه های شهرداری تهران به همت دکتر بوچانی رییس مرکز مرکز مطالعات شهرداری تهران و دکتر نوروزی معاون مرکز ، با حضور دکتر مهدی علیزاده معاون اداره کل دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران، مهندس بهروز فروتن کارآفرین برتر ملی و بنیانگذار صنعت غذایی بهروز، دکتر محمدرضا حقیقی استاد ارتباطات وروابط عمومی و مشاور باشگاه کسب و کار یونسکو و دکتر رضا یادگاری دبیرکل باشگاه کسب و کار یونسکو با حضور ۴۵۰ نفر از مدیران و مسئولان شهرداری و کارآفرینان حوزهای قتصادی و کارآفرینان کشور برگزار شد.
در ابتدا بهروز فروتن ازکارآفرینان برتر کشور در رابطه با روش های نوآورانه کسب و کار و همچنین سوابق ۵۵ ساله خود در رشد و توسعه یک کسب و کار حرفه‌ای صحبت و مراحل کارافرینی،مشکلات و فرصت های پیش رو را تشریح کرد.
در ادامه دکتر مهدی علیزاده در خصوص روش‌های نوآورانه کاهش هزینه های شهرداری تهران ،علل افزایش هزینه‌ها و فرایندهای نظارت بر صرفه جویی و کاهش هزینه ها، مورد کاوی در مورد چگونگی روند پیشرفت یک پروژه و تاثیر روشهای خلاقانه در کارآفرینی در خصوص کاهش هزینه‌های پروژه های شهرداری تهران بدون این که تأثیری در کاهش رضایتمندی مخاطبان و مجریان پروژه و همچنین افزایش استفاده از این روش‌ها در خصوصافزایش رضایتمندی مشتریان سخن گفت.
دکتر محمد رضا حقیقی استاد ارتباطات و روابط عمومی کشور و مشاور باشگاه کسب و کار یونسکو در خصوص نحوه تعاملات شهرداری تهران و برنامه‌های اجرایی آن و نحوه ارتباطات مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری با مردم سخن گفت : وی ادامه داد نگاه از بالا به پایین مدیران شهری و عدم تعامل مناسب با مخاطبان، باعث افزایش هزینه های مستقیم و غیرمستقیم شهرداری می شود و با توجه به روند سال‌های گذشته مدیران شهری با مردم و عدم توجه به اقناع و ترغیب و ایجاد حس رضایت روی مخاطبان، هزینه‌های بسیار گزافی به شهرداری تهران تحمیل که البته باز از طرف دیگر این هزینه ها روی دوش مردم سنگینی کرده است. آینده‌پژوهی و مخاطب شناسی در ارتباطات و شناخت بهتر عوامل تاثیرگذار حوزه خدمات شهری می‌تواند باعث تسهیل ارتباطات طرفین شده و فاصله های احتمالی را به بهترین نحو ممکن کم نماید .
حقیقی گفت اطلاع رسانی مناسب و پیوسته، ارتباطات پایدار با مخاطب بدون هیچ گونه نگاه یک طرفه و همچنین وظیفه محور بودن مدیران شهرداری در قبال مخاطب به عنوان ولی نعمت می‌تواند سرلوحه اصلی و کاری مدیران شهرداری تهران در جهت رفع موانع پیش رو قرار گیرد.
در پایان دکتر رضا یادگاری بر استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی در جهت کمک به شهرداری تهران تاکید کرد.