انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به قل از  ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال طی حکمی «محمدجواد پاینده» را به عنوان سرپرست دپارتمان روابط عمومی و اطلاع رسانی این فدراسیون منصوب کرد. در راستای ساماندهی امور مرتبط با حوزه ارتباطات و امور رسانه، حسن کامرانی‌فر در حکمی سرپرست […]

انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به قل از  ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال طی حکمی «محمدجواد پاینده» را به عنوان سرپرست دپارتمان روابط عمومی و اطلاع رسانی این فدراسیون منصوب کرد.

در راستای ساماندهی امور مرتبط با حوزه ارتباطات و امور رسانه، حسن کامرانی‌فر در حکمی سرپرست دپارتمان روابط عمومی و اطلاع رسانی این فدراسیون را منصوب کرد.

پاینده از مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای باسابقه در حوزه فوتبال به شمار رفته و در باشگاههای پاس، تراکتور، استیل آذین و پیکان سابقه فعالیت دارد؛ وی پیش از این نیز در فدراسیون فوتبال مدیر رسانه‌ای تیم های فوتبال امید و جوانان ایران بوده است.

پیش از این حسین شریفی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون بود که پس از عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست این نهاد، از سمتش استعفا کرد.