نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» برگزار می‌شود
25 جولای 2022

نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» برگزار می‌شود افتتاحیه کنفرانس رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» با حضور اساتید و فعالان این حوزه، چهارم مرداد ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.