پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم :// تایماز سید مصطفائی دبیرکل رویداد ، از آغاز رای‌دهی به اقدام‌های مسئولانه بنگاه‌های حاضر در رویداد چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی ایران خبر داد .

رای دهی به اقدام‌های مسئولانه آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم ، تایماز سید مصطفائی دبیرکل رویداد ، از آغاز رای‌دهی به اقدام‌های مسئولانه بنگاه‌های حاضر در رویداد چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی ایران خبر داد .

تایماز سید مصطفائی در این خصوص افزود ؛ کمیته داوران به بالاترین آرای حاصله به ویدئو‌های موجود از نگاه مردمی و کنشگران اقتصادی و اجتماعی برترین اقدام مسئولانه را انتخاب خواهد نمود. در این راستا شرکت‌های علاقه‌مند در این رشته ارزیابی اقدام‌های مسئولانه خود را در قالب ویدئو و کلیپ در اختیار دبیرخانه دائمی قرار داده‌اند و در نهایت هر فرد حقوقی و حقیقی می تواند جهت ثبت رای به نشانی آپارات جایزه  یا آدرس اینستاگرام جایزه واقع در پورتال csraward.ir مراجعه نماید .

دبیر کل رویداد ادامه داد ، رای‌های ثبت شده توسط تیم فنی و کمیته داوران بررسی و رای‌هایی که توسط ربات یا اکانت‌های جعلی ثبت گردیده‌اند را حذف خواهند کرد.

سید مصطفائی یادآوری نمود که بخش اصلی رقابت در کمیته داوران و با بررسی گزارش های خود اظهاری و ممیزی که توسط ارزیاب های صورت گرفته است ، شکل خواهد گرفت .

چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی ایران، سی و یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد .