در پی برگزاری "دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم"، لوح تندیس این جشنواره به دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران اهداء شد.

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به عنوان کارمند تراز مکتب حاج قاسم معرفی شد

در پی برگزاری “دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم”، لوح تندیس این جشنواره به دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران اهداء شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به عنوان کارمند تراز مکتب حاج قاسم معرفی شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این جشنواره به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها برگزار شد و سرهنگ پاسدار وحید تیموری فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات و کارمندان به پاس قدردانی از زحمات و تلاش مدیرعامل بانک رفاه در راستای کمک به اشاعه فرهنگ مکتب شهید سلیمانی در امورات فردی و سازمانی به منظور کمک به تحقق دولت اسلامی، لوح تندیس جشنواره را به دکتر للـه‌گانی اهداء کرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران پس از دریافت این لوح طی سخنانی گفت: مکتب حاج قاسم خدمت‌رسانی به مردم است و کارکنان بانک رفاه خود را متعهد به پیروی از این مکتب می‌دانند و در اشاعه این مهم تلاش می‌کنند.

دکتر للـه‌گانی تاکید کرد: بدون شک برای تحقق اهداف مکتب سردار دلها باید خدمت به مشتریان بانک رفاه کارگران را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و در راستای تکریم روزافزون ارباب رجوع کوشش کنیم.