پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت روز پدر را تبریک گفت.

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

میلاد با سعادت حضرت علی (ع) سرآغاز دوره ای امید بخش در تاریخ اسلام است

دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت روز پدر را تبریک گفت.

میلاد با سعادت حضرت علی (ع) سرآغاز دوره ای امید بخش در تاریخ اسلام است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

میلاد با سعادت و فرخنده مولای متقیان، حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت مقام پدر را تبریک عرض می نمایم.

سیزده رجب، تولد رادمردی است که ابعاد وجودی ایشان همه¬ی فضیلت های اخلاقی را در خود جمع کرده و جامع صفاتی است که تجمیع این صفات در وجود یک فرد در باورها نمی گنجد. تولد آن حضرت در مکان مقدس کعبه، امتیازی بود که خداوند سبحان به ایشان اهدا کردند.

میلاد مولای متقیان، حضرت علی (ع) که پیامبر بزرگ اسلام آینده ای درخشان را برای ایشان بشارت داده بود، سرآغاز دوره ای امیدبخش در تاریخ اسلام است. دوره ای که آن حضرت به عنوان شاگردی ارزشمند در مکتب رسالت آموزش دیدند و با نگاهی عمیق و متعالی مفاهیم جدیدی از شجاعت، ایثار، صبر، عدالت و صداقت در گفتار و عمل ارائه کردند و الگویی برای تمامی عصرها شدند.

در تقویم کشور ما این روز فرخنده، به عنوان روز “پدر” نیز نام گذاری شده است. این روز، فرصتی است تا تلاش و کوشش های صادقانه تمامی مردان و پدرانی را که در مسیر ایجاد رفاه و آرامش خانواده و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر جامعه قدم برمی دارند، پاس بداریم و از آن ها قدردانی کنیم.

امید است که بتوانیم رهروان خوبی برای آن امام همام باشیم و با سرلوحه قرار دادن ویژگی های شخصیتی و رفتاری آن بزرگ مرد تاریخ به ویژه در حوزه ارتباط و تعامل با مردم، نقش خود را در خدمت رسانی مناسب و با کیفیت به هم وطنان عزیزمان در بانک رفاه کارگران ایفا نماییم.

                                                                                                                    اسماعیل للـه‌گانی