پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// مدیرعامل بانک رفاه کارگران در جمع کوهنوردان این بانک: سازمان با کارکنان سرزنده و پویا رشد می‌کند

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در جمع کوهنوردان این بانک:

سازمان با کارکنان سرزنده و پویا رشد می‌کند

همزمان با شصت‌وسومین سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران، مدیرعامل این بانک به همراه جمعی از مدیران عالی و کارکنان با صعود به قله ۳۹۶۳ متری توچال، پرچم پر افتخار بانک رفاه را بر فراز این قله به اهتزار درآوردند.

سازمان با کارکنان سرزنده و پویا رشد می‌کند

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک طی سخنانی در این رویداد، با گرامیداشت شصت و سه سال خدمت‌رسانی صادقانه بانک رفاه به عموم ذی‌نفعان، خاطرنشان ساخت: سازمان با کارکنان سرزنده و پویا رشد می‌کند. بدون شک ورزشکاران علاوه بر اینکه از سلامت جسمانی برخوردار هستند، از لحاظ روح و روان نیز در آرامش و سلامت به سر می برند و این عوامل جزو مولفه های تعالی، توسعه و پیشرفت است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: همواره گفته شده که “روح سالم در جسم سالم است.”؛ به همین دلیل ضرورت دارد برنامه‌های ورزش کارمندی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و اقدامات توسعه‌ای برای این منظور در دست اقدام قرار گیرد.

وی افزود: بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر سعی کرده است تا به اشکال مختلف نسبت به توسعه مقوله ورزش در میان کارکنان بانک اقدام کند و جای بسی خرسندی است که در این زمینه جزو بانک‌های پیشرو در شبکه بانکی هستیم.

دکتر للـه‌گانی در پایان، اظهار داشت: بانک رفاه کارگران به داشتن سرمایه انسانی ورزشکار، جوان و دانشی افتخار می‌کند و برای پاسداشت و نگه‌داشت این سرمایه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.