پایکاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی

پایکاه خبری روابط عمومی هنر هشتم://

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را صمیمانه خدمت خانواده بزرگ و سخت‌کوش شبکه بانکی به ویژه همکاران پرتلاش بانک معظم رفاه کارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیش از چهار دهه از تصویب و تأیید” قانون عملیات بانکی بدون ربا” می گذرد. قانونی که مهم ترین هدف آن، “استقرار نظام پولی و اعتباری بر مبنای حق و عدل با ضوابط اسلامی، به منظور تنظیم گردش صحیح پول و اعتبار، در جهت سلامت و رشد اقتصاد کشور” است. مدیران و کارکنان متعهد و ساعی شبکه بانکی پس از تصویب این قانون تمام همت، تجربه و تخصص خود را به کار گرفتند تا با حرکت در مسیر تحقق بانکداری اسلامی، نقش خود را در رشد و رونق اقتصاد اسلامی به خوبی ایفا کنند.

بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک اجتماعی و یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور همواره سعی داشته است تا با استفاده از عقود مختلف بانکی در این قانون که بر محور حذف ربا از مشتریان بانک‌ها متمرکز است، اقدامات ارزشمندی در راستای تسهیل در ارائه خدمات و محصولات بانکی با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی اجرایی کند. این اقدامات در سال‌های اخیر از تنوع و گستردگی بیشتری برخوردار بوده است.

انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری(خاص) از جمله اقدامات اثربخش بانک رفاه کارگران در راستای بانکداری اسلامی است که با هدف مدیریت نقدینگی و هدایت آن به سمت تولید ملی و اشتغالزایی در دست اقدام قرار گرفته است. این اوراق که به منظور حمایت از واحدهای تولیدی در راستای تامین مالی پروژه‌های اجرایی منتشر می‌شود بستر مشارکت واقعی سپرده‌گذاران در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای را فراهم می‌کند.

بانک رفاه کارگران امیدوار است به‌ عنوان همراهی معتمد بتواند با استفاده از ظرفیت‌های بانکداری اسلامی، بیش از پیش در راستای تامین منابع مورد نیاز واحدهای تولیدی و طرح‌ها و پروژه‌های کلان اقتصادی گام برداشته و همچنان خدمات صادقانه خود به هموطنان عزیز را تداوم و قوام بخشد.

اسماعیل للـه‌گانی