نقش روابط‌عمومی شبکه‌ای در اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مجید پورخیاط در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجید پورخیاط در گفت‌وگو با ستاد خبری همایش روابط‌عمومی اظهار داشت‌: روابط‌عمومی‌ها با تمهیدات و برنامه‌های عملیاتی در ارتباط با مسائل سازمان، توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی به مقامات و مردم و همچنین تشکیل ستادهای استراتژیک می‌توانند بستر مناسبی را جهت اصلاح الگوی مصرف و ارائه راهکارهای مناسب مدیریتی تببین کنند.

وی با اشاره به این که موضوع حمایت از کالای ایرانی به موضوع مهم اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: در این خصوص روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌ها پ امکانات بی‌شمار فنـاوری‌هـای نـوین ارتبـاطی و اطلاعـاتی، موجب ارتقاء سطح کیفی و کمی اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی شهروندان شوند.

وی افزود: استفاده از فن‌آوری اطلاعات به عنوان ابزاری بـرای رفـع نیازهای مخاطبان و ارائه خدمات با کیفیت برتر و ابزار مدیریتی روابـط‌عمـومی مـی‌توانـد مفیـد واقع شود، از این رو روابط‌عمومی الکترونیک می‌تواند روش خوبی را در اختیار مدیران سازمان، شرکت‌ها و مؤسسات قرار دهد تا با مخاطبان و تشکیلات خود ارتباطی دو سویه و گسترده برقرار کنند.

شایان یادآوری است سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابط‌عمومی شبکه‌ای و هفتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع روابط‌عمومی و شهرت، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهند شد.

علاقه مندان می‌تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های هفته روابط‌عمومی و همایش‌های اعلام شده با مراجعه به سایت www.prconference.ir و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۸۰۷۴۵۳ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

♦ منبع: کانال کنفرانس روابط عمومی
@prconference
www.prconference.ir