سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با محوریت روابط عمومی شبکه ای در 23 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران در حال برگزاری می باشد .

سیزدهمین دوره این همایش با قرائت پیام فیلیپ شپارد، دبیرکل انجمن بین‌المللی (ایپرا) و پروفسور یحیی کمالی‌پور، پایه‌گذار و رییس انجمن ارتباطات جهانی آغاز به‌ کار کرد.همچنین بعد از مراسم آغازین، تعدادی از استادان به ارائه مقاله‌های علمی خود خواهند پرداخت. مقاله «روابط‌عمومی شبکه‌ای، اتصال‌گرایی و افزایش سرمایه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی» نوشته دکتر سعیدرضا عاملی، مقاله «نظرسنجی در شبکه‌های جدید» نوشته دکتر محمد سلطانی‌فر، مقاله «نقش روانشناختى شبکه‌هاى اجتماعى در آفرینش اتصال‌ها و ارتباط‌هاى چندجانبه» نوشته دکتر سید محسن فاطمی، مقاله «روابط‌عمومی هوشمند در عصر روابط دیجیتال؛ رویکرد شبکه‌ای به روابط‌عمومی دیجیتال، از راه شناخت رفتار شبکه‌ای گره‌های انسانی» نوشته دکتر شاهو صبّار، مقاله «پیش‌رانها در ارتباطات موثر» نوشته دکتر قاسم انصاری، مقاله «ضرورت سواد داده‌ای و بصری در روابط‌عمومی شبکه‌ای جدید» نوشته دکتر مریم سلیمی، مقاله «شما با کدام طرف هستید؟ روابط‌عمومی و تعاملات با شبکه‌های اجتماعی» نوشته دکتر روح‌الله هنرور، مقاله «ابزارهای و رویکردهای روابط‌عمومی نوین» نوشته جواد افتاده، مقاله «بررسی نقش روابط‌عمومی شبکه‌ای در اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی» نوشته مشترک مجید پورخیاط، پیمان فیضی و زهره امانی و مقاله «روابط‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی؛ ویژگی‌های روابط‌عمومی شبکه‌ای» نوشته مشترک محسن حاج‌محمدی و مهدی اسماعیلی، ده مقاله‌ای هستند که در این همایش ارایه خواهند شد.
در این دوره نیز همچون ادوار گذشته میزگردی با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه‌های روابط‌عمومی، ارتباطات و بازاریابی با موضوع «بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی» با مدیریت دکتر حمید ضیایی‌پرور در دومین بخش روز اول همایش برگزار خواهد شد.
در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، مراسم تجلیل از ۳۰ سال فعالیت علمی و عملی «دکتر فریدون وردی‌نژاد» در در حوزه‌های ارتباطات، رسانه و روابط‌عمومی، با حضور اساتید و پیشکسوتان رسانه طبق برنامه اعلام شده از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود. این همایش در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.