مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان در خصوص راه‌اندازی نمایشگاه روابط عمومی‌ها گفت: سال آینده 28 اردیبهشت‌ماه نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه روابط عمومی‌های استان برگزار خواهیم کرد.

“مهدی زین‌الدینی” امروز با حضور در غرفه ایسنا منطقه کویر، در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان کرمان گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها تاثیرات مثبتی در بر خواهد داشت و در این نمایشگاه‌ها افراد بهتر می‌توانند کار خود را به مردم معرفی کنند.

وی به نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: در واقع مردم نمی‌توانند به همه کتابفروشی‌ها مراجعه کنند و از تازه‌های نشر مطلع شوند و این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای معرفی کتاب‌های جدید است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان استان کرمان را یک استان فرهنگی دانست و بیان کرد: استان کرمان از دیرباز منشاء فرهنگ، هنر، کتابخوانی و کتاب‌نویسی بوده است و قطعا نمایشگاه‌های کتاب تاثیر مطلوبی در امر ترویج این فرهنگ خواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که نمایشگاه کتاب می‌تواند در جوانان ایجاد انگیزه‌ای بکند، تصریح کرد: شاید این نمایشگاه‌های کتاب تلنگری برای جوانان برای روی آوردن به کتاب‌خوانی باشد تا سرانه مطالعه کتاب کشور افزایش یابد.

زین‌الدینی عنوان کرد: اگر محل برگزاری نمایشگاه کتاب در مکان بهتری و در داخل شهر بود شاید استقبال بیشتری از آن می‌شد.

وی عنوان کرد: یک روز به عنوان روز روابط عمومی در تقویم داریم که در این روز روابط عمومی‌ها اقدامات و عملکرد خود را در آن روز عرضه می‌کنند اما رسانه‌ها آیینه روابط عمومی‌ها هستند و اگر رسانه‌ها نباشند روابط عمومی‌ها کار چندان موثری نمی‌توانند انجام دهند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان در پاسخ به پیشنهاد ایسنا در خصوص راه‌اندازی نمایشگاه روابط عمومی‌ها گفت: سال آینده ۲۸ اردیبهشت‌ماه نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه روابط عمومی‌های استان برگزار خواهیم کرد.