نخستين رويداد هم انديشى در عرصه بيمه سلامت با معرفی برگزیدگان خود در سازمان بیمه سلامت ایران به پایان رسید و از ایده پردازان برگزیده در محورهای ویژه آن تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه بیمه سلامت با معرفی برگزیدگان خود در سازمان بیمه سلامت ایران به پایان رسید و از ایده پردازان برگزیده در محورهای آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه‌ای، قوانین و مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت تقدیر کرد.

حدود ٣۵ هزار نفر از سایت نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه بیمه سلامت بازدید و ٧٣٧ نفر ثبت نام کرده و ۴٩۶ نفر ایده هاى خود را در سامانه ثبت کردند. و این رویداد در سه مرحله داوری گردید و در نهایت فقط ۴ برگزیده برتر داشت.

در این رویداد یکی از ۴ برگزیده برتر آن آقای احمد عامری از استان خوزستان است که با ارائه ایده کتابخانه الکترونیکی سلامت کاربر محور برگزیده رتبه برتر رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت گردید.

احمد عامری از فعالین رسانه و روابط عمومی استان خوزستان و صاحب امتیاز و مدیر مسئول رسانه های تخصصی روابط عمومی نوین ایران و ارتباطات سلامت و عضو انجممن روابط عمومی ایران است و سوابقی همچون؛ مشاور امور فناوری ارتباطی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، دبیر مجمع هیات مدیره های نظام پرستاری استان خوزستان، مدرس وبلاگ نویسی، مخاطب شناسی، فضای مجازی و رسانه های آموزشی و دبیر انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر اهواز را داراست.

وی برگزیده بیش از ۸ جشنواره کشوری همچون اولین جشنواره فرهنگی هنری جامعه پزشکی کشور، جشنواره وبلاگ نویسی پرستاری، جشنواره وبلاگ نویسی سلامت، دومین جشنواره ملی رسانه های سلامت ، سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ایران، اولین جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه ، و چند جشنواره دیگر است که عمده فعالیت های وی بصورت تخصصی در زمینه ارتباطات سلامت ، فضای مجازی، ارتباطات ، روابط عمومی و مخاطب شناسی می باشد.

گفتنی است نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه بیمه سلامت از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در آیین اختتامیه نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه بیمه سلامت با حضور مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و مشاور وزیر بهداشت از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایز نقدی قدردانی شد.