فراخوان کنفرانس «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» منتشر شد فراخوان کنفرانس بین المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» با محورهای اصلی «بنیان های نظری حکمرانی سایبری؛ فلسفه، اخلاق و مبانی شناختی» و «فرهنگ، جامعه و حکمرانی سایبری؛ خانواده، کودک، جامعه» منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از ایسنا به […]
فراخوان کنفرانس «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» منتشر شد
فراخوان کنفرانس بین المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» با محورهای اصلی «بنیان های نظری حکمرانی سایبری؛ فلسفه، اخلاق و مبانی شناختی» و «فرهنگ، جامعه و حکمرانی سایبری؛ خانواده، کودک، جامعه» منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی، «سیاستگذاری و حکمرانی سایبری؛ حقوق، سیاست و نهاد قدرت»، «اقتصاد و حکمرانی سایبری؛ اقتصاد رسانه، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد فرهنگ و هنر» و «نهاد آموزش، سوادهای نوین و حکمرانی سایبری؛ سوادهای رسانه ای، ارتباطی، مالی، تحلیلی» از دیگر محورهای فراخوان کنفرانس بین المللی با موضوع «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» است.
علاقهمندان جهت ارسال چکیده و اصل مقاله میتوانند در محورهای زیر از طریق سایت این رویداد به آدرس mcgconf.ir اقدام کنند.
۱: بنیان های نظری حکمرانی سایبری؛ فلسفه، اخلاق و مبانی شناختی
ـ مفهوم سازی و تبیین مبانی نظری حکمرانی سایبری
ـ مطالعات تطبیقی فلسفه حکمرانی سایبری
ـ نسبت تحولات نوظهور تکنولوژی با اخلاق (فرصت ها و چالش ها)
ـ نقش علوم شناختی در تبیین و مفهوم سازی حکمرانی سایبری
-نسل نو، هویت و حکمرانی سایبری
۲: فرهنگ، جامعه و حکمرانی سایبری؛ خانواده، کودک، جامعه
ـ حکمرانی سایبری و تغییرات سبک زندگی
ـ حکمرانی سایبری، نظام مسائل خانواده دیجیتال
ـ بایسته های فرزندپروری در عصر حکمرانی سایبری
ـ مدیریت مصرف رسانه ای در عصر حکمرانی سایبری
ـ حکمرانی سایبری، کودک و نوجوان
۳: سیاستگذاری و حکمرانی سایبری؛ حقوق، سیاست و نهاد قدرت
ـ بومی سازی استاندارها، رویکردها، تجربه ها و سخت افزارهای حکمرانی سایبری
ـ پاندمی کرونا و حکمرانی سایبری
ـ ویژگی ها و بایسته های نظام رسانه ای در عصر حکمرانی سایبری
ـ شیوه های تنظیم گری نظامات مؤثر در اعمال حکمرانی سایبری (پلتفرم ـ زیر ساخت ـ محتوا)
ـ آینده پژوهی و آینده نگاری حکمرانی سایبری
ـ جنگ نوین و اقدامات پدافندی و آفندی در بستر حکمرانی سایبری
۴: اقتصاد و حکمرانی سایبری؛ اقتصاد رسانه، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد فرهنگ و هنر
ـ حکمرانی سایبری، اقتصاد اطلاعات
ـ حکمرانی سایبری، اقتصاد دیجیتال
ـ اقتصاد رسانه و حکمرانی سایبری
ـ نقش متقابل حکمرانی سایبری و اقتصاد فرهنگ و هنر
ـ نقش اقتصاد سیاسی در حکمرانی سایبری
۵: نهاد آموزش، سوادهای نوین و حکمرانی سایبری؛ سوادهای رسانه ای، ارتباطی، مالی، تحلیلی
ـ نقش نهادهای آموزشی و پژوهشی در توسعه مهارت های زیست در عصر حکمرانی سایبری
ـ نسبت سواد رسانه ای و اطلاعاتی با تحقق حکمرانی سایبری مؤثر
ـ راه کارهای روزآمدی و ارتقای سوادهای نوین در بستر حکمرانی سایبری
ـ آینده پژوهی و آینده نگاری سوادهای نوین در حکمرانی سایبری
ـ بومی سازی سوادهای نوین در نظام های آموزشی
این کنفرانس توسط باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران، فدراسیون باشگاه های یونسکو ایران با مجوز کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران و با مشارکت دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، وزارتخانه ها و سازمانهای مختلف کشور، ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار میشود.
بر این اساس آخرین مهلت ارسال چکیده پایان فروردین ۱۴۰۱ و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله پایان خرداد ۱۴۰۱ تعیین شده است.
انتهای پیام
https://pra8.ir/?p=9933