پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن همراه در سال ۲۰۲۰، به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت. تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴، به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.
  1. افزایش استفاده از ویدیو

“پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن همراه در سال ۲۰۲۰، به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت. تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴، به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید”.

 

  1. محتوا به معنای داستان سرایی است

محتوا برای موبایل به معنای استفاده از کلمات کمتر و تبدیل به جای رسانه های بصری در قالب تصاویر، فیلم ها، برنامه ها و انتقال اطلاعات تعاملی است.

 

  1. محتوای تازه و قابل اعتماد برای بهینه سازی موتور جستجو

برای اینکه بتوانید مرتب در رتبه بندی گوگل حضور داشته باشید باید به طور مداوم محتوای جدید و بسیار مهم در سایت تان منتشر نمایید.

 

  1. رویدادهای جریان مستقیم

در سالهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر نمایش جریانهای ویدیویی زنده رویدادهای عمومی برای اهداف بازاریابی بوده ایم. شرکت های بزرگ شروع به کار کرده اند و ۴۴ درصد از مدیران ارزیابی شده توسط Brandlive اعلام کرده اند که در سال ۲۰۱۶، حداقل یک رویداد زنده را از طریق ویدیو به عنوان یک استراتژی بازاریابی منتشر کردند. PR GlobalChealth پیش بینی می کند که این افزایش خواهد یافت، با توجه به این که اخیرا یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام امکانات بیشتری را به وجود آورده که به ایجاد بحث های عمومی و رویدادهای عمومی محبوب کمک کرده است.

 

  1. واقعیت مجازی

واقعیت مجازی یک فناوری بسیار جذاب و جدید است ولی بسیاری از ما هنوز چندان با آن سروکار نداشته‌ایم. این موضوع نشان می‌دهد که این فناوری هنوز آن‌طور که باید در میان مردم جا باز نکرده است.

تحقیقات خبر از آن می‌دهند که علیرغم پیشرفت معمولی این فناوری در سال ۲۰۱۷، در سال جاری میلادی شاهد رشد چشمگیر و ۴۸ درصدی استقبال از این فناوری خواهیم بود.

همچنین بخش دیگری از این پژوهش به بررسی بلندمدت‌تر این فناوری پرداخته و مدعی شده است که تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد وجود نزدیک به ۶۹ میلیون کاربر واقعیت مجازی در جهان خواهیم بود.

  • منبع خبر : شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)