دنیامالی عنوان کرد: پیشنهاد ایجاد دومین خانه مهر بازنشستگان در بندرانزلی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان انزلی، پیشنهاد ایجاد دومین خانه مهر بازنشستگان در بندرانزلی را مطرح کرد. به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیامالی نماینده مردم […]

دنیامالی عنوان کرد:

پیشنهاد ایجاد دومین خانه مهر بازنشستگان در بندرانزلی

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان انزلی، پیشنهاد ایجاد دومین خانه مهر بازنشستگان در بندرانزلی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی و عضو مجمع نمانیدگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی، مشکلات این قشر را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

براساس این گزارش؛ این نمانیده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: از جمله  مشکلات بررسی شده،پیگیری همسازن سازی دائمی قانون مدیریت خدمات کشوری، بیمه درمان بازنشستگی، برداشتن شدن سقف سنی در بیمه عمر بازنشستگان بالای هفتاد سال و پیشنهاد ایجاد دومین خانه مهر بازنشستگان در بندرانزلی بود.

وی افزود: در همین راستا قول رایزنی در چارچوب قانون را برای حل مشکلات این قشر زحمتکش را داده و از همه ظرفیتهای مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه برای رفع موانع قشر زحمتکش فرهنگی و بازنشسته استفاده خواهم کرد./