پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم:// آغاز پذیرش مقاله در پنجمین شماره فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات

آغاز پذیرش مقاله در پنجمین شماره فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم فصلنامه  پژوهش های نوین در علوم ارتباطات برای پنجمین شماره پیاپی خود جهت تابستان ۱۴۰۱  از بین متخصصان و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی پذیرش مقاله دارد.

این فصلنامه علمی- تخصصی  به شماره مجوز ۸۸۳۲۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی دکتر محمدرضا حقیقی و سردبیری دکتر فیروز دیندار فرکوش  منتشر می شود.

دکتر محمد سلطانی فر،دکتر ناهید خوشنویس ،دکتر فواد ایزدی ،دکتر لیلا نیرومند،دکتر حسن بشیر ،دکتر شهناز هاشمی ،دکتر حسینی دانا،دکتر سارا محمدپور ،دکتر ماندانا صنیعی، دکتر بصیریان جهرمی،دکتر اعظم رشیدیان ،دکتر غلامحسین اسلامی فرد،دکتر علیرضا قرائتی و دکتر رضا یادگاری اعضای هیئت علمی و تحریریه این فصلنامه علمی تخصصی می باشند.

فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات یک فصلنامه، با داوری بسته و دوسو ناشناس و با دسترسی آزاد است که به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بین‌المللی با تمرکز بر مباحث علوم ارتباطات و روابط عمومی پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت‌های صورت گرفته در تمام حوزه های  علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی انتشار یافته، هدف آن انتشار مقالات با کیفیتی است که یافته‌های مرتبط با موضوعات مهم علوم ارتباطات را ارایه می‌ نماید و از سوی دیگر بر اعتبار علمی و تخصصی تمام فعالان و متخصصین این حوزه ها در ارتقای مشاغل سازمانی و اعتبار افراد می افزاید.

این نشریه به صورت برخط (آنلاین) با دسترسی آزاد منتشر و در تمامی حوزه های علوم ارتباطات شامل  ارتباطات اجتماعی،ارتباطات اقتصادی،ارتباطات بین الملل،ارتباطات  سلامت،ارتباطات و دانش بنیان،روابط عمومی،ارتباطات دولتی،ارتباطات سیاسی ،ارتباطات و صنعت،فناوری اطلاعات و ارتباطات و…به صورت مستمر پذیرش مقاله دارد.

لذا به کلیه فعالان حوزه های فوق الذکر، اساتید،دانشجویان،پژوهشگران و تمامی سازمان،وزارتخانه ها،  شرکت های بخش دولتی و خصوصی اعلام می گردد تا در اسرع وقت نسبت به ارسال آثار و مقالات پرسنل و همکاران خود جهت پذیرش مقالات در پنجمین شماره (فصل تابستان) اقدام و یا جهت هرگونه مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۲۶۱۰۱۷ تماس حاصل نمایند.

 https://ir-cs.ir