نشست مسئولان روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی حسین قرایی مدیرکل روابط‌عمومی سازمان با مسئولان روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی نشستی را برگزار و طی آن وظایف مختلفی را برای آن‌ها تعریف کرد. پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم –|| حسین قرایی مدیرکل روابط‌عمومی سازمان با مسئولان روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی نشستی را برگزار و طی آن وظایف مختلفی را برای آن‌ها تعریف کرد. […]

نشست مسئولان روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی

حسین قرایی مدیرکل روابط‌عمومی سازمان با مسئولان روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی نشستی را برگزار و طی آن وظایف مختلفی را برای آن‌ها تعریف کرد.

پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم || حسین قرایی مدیرکل روابط‌عمومی سازمان با مسئولان روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی نشستی را برگزار و طی آن وظایف مختلفی را برای آن‌ها تعریف کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی معاونت صدا، حسین قرایی مدیرکل روابط‌عمومی صداوسیما با مسئولان روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی دیدار کرد و ضمن تقدیر از روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی، در جریان فعالیت‌های این مجموعه‌ها قرار گرفت.

قرایی در این نشست پس از آشنایی با مسئولین روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی به اهمیت ارتباط با بدنه و لزوم شناسایی مخاطب توسط روابط عمومی‌ها اشاره کرد.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط با مردم، گسترش تاثیر رسانه را ترمیم ارتباط با مردم توصیف کرد و آن را قابل تعمیم در همه جایگاه‌های کشور دانست.

قرایی در ادامه دو وظیفه اصلی برای روابط‌عمومی شبکه‌های رادیویی تعریف کرد و گفت: اهمیت به پیشکسوتان و هنرمندان و ارتباط با اهالی رادیو و خانواده ایشان به صورت ویژه مورد توجه قرار داده شود.

مدیر کل روابط‌عمومی صداوسیما در پایان، ایجاد نشاط و بالابردن روحیه کارمندان را با توجه به مشکلات اداری بخشی از فعالیت‌های روابط عمومی‌ها برشمرد.